عکس روستا

این وبلاگ قصد دارد فعالیت روستا را در عرصه عکاسی منعکس کند

عکس روستا

این وبلاگ قصد دارد فعالیت روستا را در عرصه عکاسی منعکس کند

طیبعت چاه شریف

برای شروع قصد دارم عکس هایی رو که از طبیعت چاه شریف که در حاشیه جریان فیلم کاشت داشت برداشت ،   گرفتم رو بذارم.

همچنین این ها رو می توانید در سینما هشتبندی ببینید.


روستا هشتبندی توکهور عکس سینما
هشتبندی توکهور روستا سینما


نظرات 1 + ارسال نظر
امامدادی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

سلام خوبی ؟کاربسیارپسندیده وجالب ۱سعی بفرماید ابعاد عکستون بزرگتر بذارید۲اگه اسم محصولات بنویسید بامشخصات جالب میشه۳وقتی به روز شدی اطلاع رسانی بفرمایید تاوبلاگتون شناخته بشه۴خوبه اگه سوالی داشتید درخدمت هستم.خوشحال شدم ولینکتون کردم

از این که ما را یاری می کنید بسیار سپاس گذاریم.
حتما سعی میکنم عکس های بعدی را در ابعاد بزرگتر و با ذکر مشخصات کامل درج کنم.
روستا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد